AND Pastel Sitesi

AND Pastel Sitesi

Kartal

Yorumlar
G C
G C 5 gün önce
gürcan kahraman
gürcan kahraman 6 gün önce
Akif
Akif bir hafta önce düzenlendi

Yönetim berbat he bide apsiyon yarım yamalak çalışıyor

Zeycan Nazlıcan Yılmaz
Zeycan Nazlıcan Yılmaz bir hafta önce

Yaklaşık 1 yıldır oturuyoruz. Site olanakları olarak güzel ama bazı kuralları çok saçma bir yer. Mesela banyo paspasını kenar balkon demirine koydum diye şikayet ediliyorum. Ama diğer bloklar özellikle arka taraftakiler hem silkeleme yapıyor hemde asıyor, onlara bir şey diyen yok. Güvenlikler çok iyiler, genelde çoğu anlayışlı insanlar ama yönetimin kuralları olarak bazı yerlerde saçmalıklar var. Hamak alanında 15-18 yaş arası gençlerin uygunsuz davranışlarını görmekten sıkıldık mesela benim çocuğum bunu görmek zorunda değil. Ama yönetim buna ses etmiyor, anlayamıyorum. Ortak bir aküllü araba yeri şart mesela, bundanda sürekli şikayet ediliyoruz. Kendi araç yerimize koymamıza rağmen ısrarla çekin diyorlar, nereye koyalım peki? Onca aidat ödüyoruz, aküllü arabayı bile koyamayacak mıyız? Koskoca sitede çocuk parkı o kadar küçük ki her gittiğimde salıncak sıradı bekliyoruz çünkü sadece 2 adet var. Bence bu siteye büyük güzel bir çocuk parkıda şart. Yaşama alanı olarak güzel ancak kurallarınızı daha ciddi şeyler üzerine koysanız daha iyi..

Cengiz K.
Cengiz K. 2 hafta önce

Yaklaşık 1,5 yıldır kiracı olduğum sitedeki deneyimlerimi burada paylaşmak ve rehber olmak istedim. Sitenin artıları : Kapalı otopark , site içine araba giremiyor , buda çocuklu aileler için iyi , yeşil alan ve yapay dereler güzel , havalar iyi iken ( rüzgar yokken ) başka bir yere gitme ihtiyacı duymuyorsunuz. sosyal tesiste doğum günü partisi verebilir , kışın kapalı havuza girebilirsiniz ( tabi çocuk bezi ile girenler yüzünden kapalı olmadığı zamanlarda ) Fitness ve sauna, hamamda oldukça kullanışlı . Market var , eczane var , saç kesim var , metroya yakın . Yüksek katlı binalarda tavan yüksekliği 3 metre ama kısa olanlarda 2,7 metre buda basık hissi veriyor. Güvenlik oldukça sağlam ve çalışanlar siteyi çok temiz tutuyorlar . Gelelim eksilere ; erkek çocukları için futbol sahası yok bu yüzden çocuklar betonda oynuyor , basket sahası var ama voleybol yok , yürüyüş alanı iç kısımda az bu yüzden insanlar binaların çevresinde yürüyor. site tam bir köpek cenneti , her türden köpek var , 1200 konutluk yerde benim tahminim en az 400 köpek olduğu , dışarıda dolaşırken her an birisi size havlayabiliyor , özellikle çimler üzerinde bazen dışkılar ile karşılaşabilirisiniz. Site tasarımı nedeni ile çocukların sesleri yankılanıyor benim gibi alçak evlerde kalıyorsanız yazın cam açmak zor oluyor. en önemlisi rüzgar , zaten mahallenin adı esentepe , gerçekten müthiş bir rüzgar var yaz kış bu yüzden havuza yazın girmek bile çoğu zaman zor , yazın ortasında üşümeyi göze almalısınız. Site yönetimi mal sahiplerinden oluşuyor ve oldukça başarılılar , özellikle Emre bey çok yetenekli biri ama buna rağmen WP gruplarında öyle tepkiler var ki , bunlar nasıl beyaz yakalı insanlar dediğim oluyor bazen ama yinede site yönetimi oldukça başarılı işlere imza atıyorlar . Tabi site aidatı oldukça yüksek ama bildiğim kadarı ile 100-150 arası insan çalışıyormuş , normal diye düşünüyorum. Beni en çok şaşırtan salonların kapısı yok , mutfak camlarıda çok küçük ve gündüz bile elektrik açmanız gerekiyor , yine beni şaşırtan bazı odaların duvarları alçıpan sanırım deprem için düşünülmüş emin değilim , çocuklu aileler için genel hatları ile yaşanabilir bir yer ama hem istenilen kiralar hem de ev fiyatları yüksek bu rakamlar ile rahatlıkla Bağdat caddesinde kalınabilir. Bunlar benim gördüklerim ev almak istersem bu siteden alırmıyım cevabım hayır olurdu .

Serdar Yıldız
Serdar Yıldız 3 hafta önce
sedat doğan
sedat doğan bir ay önce
Gökmen Aybakan
Gökmen Aybakan bir ay önce

Güzel bir site ben beğendim

Meina Digital
Meina Digital bir ay önce

güzel yer ama taşınama için çok sıkıntılı yer taşınma süreci biraz zorlu

Akin Arslan
Akin Arslan bir ay önce

2 yaz gecirdim acik havuzu rüzgardan dolayı hiç doğru dürüst kullanamadim. Kapali alanlar kismen temiz personelleri güler yüzlü. Ama site yönetimi berbat mantik sınırlarını zorluyoar koyduklari kurallarla.

Erhan Doğruyol
Erhan Doğruyol 2 ay önce
Zümra Sarıkaş
Zümra Sarıkaş 2 ay önce

genel memnunum simge lazerde çok iyi özenerek çalışıyor

Tolga ŞAHİN
Tolga ŞAHİN 2 ay önce
Suat Göktan
Suat Göktan 2 ay önce
Gizem Yesil
Gizem Yesil 2 ay önce
sezai özsoy
sezai özsoy 2 ay önce

Misafir parkında yer bulamadım.Tahminim % 70 ev sahibi araçları doldurmuştu.

berk birfidan
berk birfidan 2 ay önce

Güvenlikli otoparklı havuzlu vs... Güzel bir site sakin

şeyma er
şeyma er 2 ay önce

Aidatlar yüksek ve her geçen gün kalitesizleşen insan profili .Size tahsisli otopark yeri olmasına rağmen güvenliğin bir şekilde içeri aldığı araç sizin yerinizi işgal etmiş olabilir .Aidatını hak etmemeye başladı

Suzan Aydın
Suzan Aydın 2 ay önce
Hakan Y.
Hakan Y. 2 ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.