Amasya Sabuncuoğlu Şerefeddin Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Amasya Sabuncuoğlu Şerefeddin Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Merkez

Yorumlar
Hacı Dincel
Hacı Dincel 3 gün önce düzenlendi

Onkoloji birimi neden randevu vermiyor.ve var olan onkoloji birimi neden şimdi yok.çorum Hitit devlet Hastanesi'nde iki adet onkoloji doktoru var iken Amasya sabuncuoğlu şerefettin araştırma Hastanesi'nde onkoloji nin olmamasını yadırgıyorum

Mustafa Uludağ
Mustafa Uludağ bir hafta önce

İstanbul da ikamet eden biri olarak özel hastanelerde de muayene de olduk operasyon da gördük yorumları görünce bir vatandaş olarak soruyorum ne bekliyorsunuz da bulamadınız su an anı yaşıyan biri olarak yemeğinden temizliğinden tutunda yata klarindaki konfor vetemizligi hemşire yardımcısından tutunda en üst sorumlusundaki güler yüzlü günden yaptığı operesyon öncesi ve sonrası uyulması gereken davranışlarınıza kadar bilgi ve hizmeti hakkını hakedene vermek insanlık görevi kim ne derse desin herkese hizmetin sunumunda alt kademeden en tepesindeki sorumlulara teşekkür ediyorum

İsmail Turna
İsmail Turna 3 hafta önce

Hindistan’ın bile hasteneleri,doktorları sekreterleri temizliği burdan kat kat iyidir..

Mehmet Küçükkeleş
Mehmet Küçükkeleş bir ay önce

amasya gzimizde arkadaşımız hastalandı acile gittik gerçketen çok ilgili doktorlar kendimizi özel hastanede gibi hissettik çok temiz

Nisa Nur Şahin
Nisa Nur Şahin bir ay önce

Amasya devlet hastanesinde prenatoloji die bir bölüm var mı ?

Alişan Özer
Alişan Özer bir ay önce düzenlendi

20 kasım2025de anjiyo ünitesinde anjiyomu gerçekleştiren saygı değer Dr. Ömer kertmen beyefendiye ve sevgili hemşire hanımlara yardımcı personellere göstermiş oldukları ilgiden dolayı kendilerine teşekkür eder başarılarının devamını dilerim.

Nilay Banu Seçal
Nilay Banu Seçal bir ay önce
“BERGAMAHABER-AJANS-” Bergama Haberajans
“BERGAMAHABER-AJANS-” Bergama Haberajans bir ay önce düzenlendi

11 Temmuzdaki deneyimimden sonra Daha önceki yorumumu güncelleme gereği doğdu. Hijyen acisindan çok eksiği var. Küçük bir kasaba sağlık ocağını andırıyor. Yönlendirme tabelalarinda çok eksik var.

Zafer Erdem
Zafer Erdem 2 ay önce düzenlendi

Ağzıma geleni söylemek istiyorum, Şu hastaneye mecbur geliyorum , gelirken sinir krizi geçiyorum. Sekreter başhekim bir tersliyor bir tersliyor beyin kanaması geçiyorum sinirden! İnsanın it yerine koyulduğu hastane !

Berrin Türkoğlu
Berrin Türkoğlu 2 ay önce

Saglık sistemi çökmüş.Hastane zaten bitmişdi bugun kesin emin oldum artık.Hastaneyi ilgisiz bilgisiz saygısız yandaş ve personellerle doldurmuşlar.randevusuz acil giden kronik hastayı muayene etmiyorlar hastalara kısaca ölün diyorlar.kim kime dum duma olmuş. hiçbir yetkiliye ulaşamıyorsunuz.ya yerlerinde yoklar ya ellerinde telefon ordan oraya dolaşıyorlar etrafında ''padişahım çok yaşa''cılar..hastane hastanelkten çıkmış.leş gibi kokuyor nefes bile alamıyorsunuz.temizlik hijyen hasta hakları muayene _0_..acilde sadece serum takıp gönderiyorlar o kadr.25 yıl önce acılde bıle ekg sınden rontgenıne vs etraflıca muayene edilir gereken bölum dr unun bile konsu ıstenır dr gelır muayene ederdı.nerdeee gelen gideni aratır demısler.Türkiye yuzyılı imiş peh.yuzyıl gerı gıtsek hersey çok daha iyi idi en azından insanlık vardı...Herseyın başı iyi bir yönetim.bir kurumda adaletli bir yönetici yoksa bunlar oluyor işde...

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.