Merkez
Onkoloji birimi neden randevu vermiyor.ve var olan onkoloji birimi neden şimdi yok.çorum Hitit devlet Hastanesi'nde iki adet onkoloji doktoru var iken Amasya sabuncuoğlu şerefettin araştırma Hastanesi'nde onkoloji nin olmamasını yadırgıyorum
İstanbul da ikamet eden biri olarak özel hastanelerde de muayene de olduk operasyon da gördük yorumları görünce bir vatandaş olarak soruyorum ne bekliyorsunuz da bulamadınız su an anı yaşıyan biri olarak yemeğinden temizliğinden tutunda yata klarindaki konfor vetemizligi hemşire yardımcısından tutunda en üst sorumlusundaki güler yüzlü günden yaptığı operesyon öncesi ve sonrası uyulması gereken davranışlarınıza kadar bilgi ve hizmeti hakkını hakedene vermek insanlık görevi kim ne derse desin herkese hizmetin sunumunda alt kademeden en tepesindeki sorumlulara teşekkür ediyorum
Hindistan’ın bile hasteneleri,doktorları sekreterleri temizliği burdan kat kat iyidir..
amasya gzimizde arkadaşımız hastalandı acile gittik gerçketen çok ilgili doktorlar kendimizi özel hastanede gibi hissettik çok temiz
Amasya devlet hastanesinde prenatoloji die bir bölüm var mı ?
20 kasım2025de anjiyo ünitesinde anjiyomu gerçekleştiren saygı değer Dr. Ömer kertmen beyefendiye ve sevgili hemşire hanımlara yardımcı personellere göstermiş oldukları ilgiden dolayı kendilerine teşekkür eder başarılarının devamını dilerim.
11 Temmuzdaki deneyimimden sonra Daha önceki yorumumu güncelleme gereği doğdu. Hijyen acisindan çok eksiği var. Küçük bir kasaba sağlık ocağını andırıyor. Yönlendirme tabelalarinda çok eksik var.
Ağzıma geleni söylemek istiyorum, Şu hastaneye mecbur geliyorum , gelirken sinir krizi geçiyorum. Sekreter başhekim bir tersliyor bir tersliyor beyin kanaması geçiyorum sinirden! İnsanın it yerine koyulduğu hastane !
Saglık sistemi çökmüş.Hastane zaten bitmişdi bugun kesin emin oldum artık.Hastaneyi ilgisiz bilgisiz saygısız yandaş ve personellerle doldurmuşlar.randevusuz acil giden kronik hastayı muayene etmiyorlar hastalara kısaca ölün diyorlar.kim kime dum duma olmuş. hiçbir yetkiliye ulaşamıyorsunuz.ya yerlerinde yoklar ya ellerinde telefon ordan oraya dolaşıyorlar etrafında ''padişahım çok yaşa''cılar..hastane hastanelkten çıkmış.leş gibi kokuyor nefes bile alamıyorsunuz.temizlik hijyen hasta hakları muayene _0_..acilde sadece serum takıp gönderiyorlar o kadr.25 yıl önce acılde bıle ekg sınden rontgenıne vs etraflıca muayene edilir gereken bölum dr unun bile konsu ıstenır dr gelır muayene ederdı.nerdeee gelen gideni aratır demısler.Türkiye yuzyılı imiş peh.yuzyıl gerı gıtsek hersey çok daha iyi idi en azından insanlık vardı...Herseyın başı iyi bir yönetim.bir kurumda adaletli bir yönetici yoksa bunlar oluyor işde...
| (0358) 218 40 00 |
| amasyaeah.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.8 / (243 yorum) |