Kadıköy
Semih abi bi çayını içerim
SEMİH 4KAMYON ADAM TOPLADIK ZIYARETE GELIYORUZ EVIN KUCUK AMA YUREGIN BUYUK OLSUN ABI
SEMİH ABİM HAYIRLI OLSUN. İSTANBULA GELİRSEM BİR KAHVENİ İÇERİM. ❤︎❤︎❤︎❤︎
Güvenlik ve temizlik süper.
| Konut Projeleri |
| 4.2 / (157 yorum) |