Kırıkhan
Mükemmel
İyi ????
Dönerleri baya güzeldi sosu bol ve fiyatları çok uygun yorumlarda zaten Nuh döneminden kalma
Sipariş veriyoruz unutuluyor kasaya gidiyoruz nezakat yok ortalama bir döner için hiç iyi bi müessese değil
Lise zamanında döneri çok güzel gelirdi fakat artık tadı tuzu kalmamış. Ortam hijyenik değil, döneri lezzetsiz. Hizmet ve güleryüzü döneri yedirdi.
Hic begenmedim servis yaptiracaktim sovmedigi kaldı
Berbat arıyorsun daha cümleni ve ne diyecegini bitirmeden telefonu yüzüne kapatıyorlar
Çevre yolu üzerine tek durum alamiyorlarmis birde telefonu yüzünüze kapatıyorlar yorumlar sizin .esnaflık baya ilerlemis
hem salon olarak hem de lezzet olarak çok güzel ellerinize sağlık
Bekletimi karşıladı dönerleri çok güzel sosundan bolca koymuşlardı geldiğinde hala sıcacıktı mutlaka uğrayıp yemeniz gerekiyor
Son zamanlarda berbat yapıyorlar patates aldım yanında tam pişmemiş 2 tane duble aldım onlarda içinde ne olmasın dediysem koymuşlar çok kötü ayranı kokuyor turşusu kokuyor şikayet ettim son zamanlarda eskiden çok güzeldi artık tercih etmeyecem
Lezzetli
Normal kendi çapında bir dönerci dükkanı temizliği fiyatları da normal dostlara tavsiye ederim
| 0541 331 19 66 |
| Dönerci |
| 4.0 / (67 yorum) |