Merkez
Ellerinize sağlık hizmet'de kalitede gayet güzeldi döner gayet güzel lezzetliydi :)
Çok güzel mükemmel beğendim gerçekten tavsiye ediyorum ✌️
İyiydi ama ekmek bayat olmasa ve tavuk kuru olmasa
Nerdeyse hergün Alkan dönerden öğlen yemeği yiyorum çok lezzetli tavsiye ederim
Döneri güzel memnun kaldık.
Tavuklar çok kötü ve canlı gibi ekmekler bayat mazemesi çok azdı sanki boş eknek yedim gibi
Dönerde aradığımız lezzeti bulduğumuz nokta
| 0541 597 24 83 |
| Dönerci |
| 3.4 / (14 yorum) |