Çifteler
Özensiz temiz olmayan bir yer bide türk kahvesi 100 tl yazık gerçekten yanındaki restoranda 70 tl. İken orda 100 tl olması saçma. Ordaki diğer tesislerin hepsi özensiz ve temiz değil
Iyi mekan
cok guzel ve kaliteli bir yer aile isletmesi oldugu icin insanlar cok guler yuzlu maasallah
Çok saygısız, müşterileriyle nasıl konusacaklarını bile bilmeyen çalışanların olduğu berbat bir işletme. Bayramda güzel birkaç saat vakit geçirmek için gittik ortamın pisliği, düzensizliği, yiyeceklerin rezalet durumda olması nedeniyle tek yıldızı bile haketmiyorlar. Asla kimseye tavsiye etmiyorum, paranızla rezil olmayın.
Broşürdeki tost ile yapılan tostun alakası yoktu. Yarım ekmeği bölüp kuruttuktan sonra içine sucuk serpiştirip, sucuğu kızartmadan ve kaşar peynirini koklatıp getirdiler. Tepki gösterdiğimizde burada başka tesislerde var, yoğun olduğumuz için bu kadar, isterseniz başka yeri tercih edin şeklinde ukalaca bir cevap ile karşılaştığımız yer burası. Eke broşürdeki resmi ekledim. Gelen tostu iade ettiğimiz için resmini çekemedim.
Bugün kiremitte kaşarlı alabalık yiyim dedim, tadı güzel değildi, diğer restorantlar gibi alabalık fiyatı 220 TL kaşarlısi ise 240 TL idi. Verdiğim paraya karşılık lezzetli bir balık getirmediler! Verdiğim iki yldiz da Sakaribaşi'nin doğal güzelliğine.
Mutlaka gidin.
Gidin.
| 0532 740 15 36 |
| Dinlenme Tesisi |
| 3.9 / (299 yorum) |