Güdül
Kesinlikle uzak durulması gereken, son derece beceriksiz bir işletme. Milattan kalma makineleriyle hem jantıma hem de lastiğime ciddi zarar verdiler; lastiğin yanak kısmını yırttıkları için tekeri çöpe atmak zorunda kaldım. Üstelik personel inanılmaz derecede kibirli, soru sormanıza bile tahammülleri yok. Ben içeride beklerken, uygun ekipmanları olmadığı halde iş yapmaya çalışıp aracımın bijonlarını yalama yapmışlar. Hem maddi zarar hem zaman kaybı. Pişman olmak istemiyorsanız kapısından geçmeyin.
falken aldık sorunsuz
Efe bey sağ olsun bizle çok ilgilendi çalışanları çok profosyonel aracımda plans problemi vardı Murat usta sağ olsun müdahele etti ve düzeltti tavsiye ederim her araç için uygun bir lastik var tavsiye ederim...
Kış lastiği aldım buradan. İşin doğrusu en başta markayı çok bilmediğimden emin değildim. Şu anda gayet memnunum. Tavsiye ederim.
Aracımıza pirelli marka lastik aldık civarda ki en uygun fiyatlı mağaza
Aykuty işinin ehli aynı yıl aynı desen çıkma lastiği bize buldu
| (0312) 394 26 69 |
| www.alidayiotolastik.com |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.5 / (341 yorum) |