Ünye
Adamlar güler yüzlü ama yemekleri kötü, balık tadı geldi yaptıkları tantuni de berbat
Içeri girer girmez ilgilendiler. Masalar ve etraf temizdi. Açık ayran cok lezzetliydi. Patates sıradandı ama hamburger ve yoğurtlu tavuk tantuni de cok iyiydi. Porsiyonlar oldukça büyük. Fiyatları ekledim porsiyonuna göre uygun fiyatlar. Tavsiye ederim. Düzenleme: Çıkarken hem 10lu hediye kartı hem de hediye kek verdiler. Küçük ama güzel detaylar.
Büyük boy pattes istedim geldi
Çalışan kişiler çok ilgili ve saygılılar lezzete söylenecek bir şey yok zaten mükemmeldi.
Çok terbiyesiz bir işletme. 10 dakika içeride durdum, ne oturduğumuz masadaki boşları alıp temizlemeye tenezzül ettiler ne de sipariş almaya tenezzül ettiler. Oturduğum süreçte gelmedikleri için kalktım nereye gidiyorsun diyor utanmadan . 3 dakika telefonla içeride konuşmuşum diye telefonla konuştuğum için gelmemişler. Bu kadar gereksiz saygısız bir işletme görmedim.
Döner çok sıcak geldi kaynardi, aşiri yagliydi yani midem bulandı biraz tavsiye etmem
Harika tek kelimeyle
Çok iyiler memnuniyet çok iyi
Güler yüz müşteri memnuniyeti
Çok kibar ve çok sıcak kanlı müşteri memnuniyeti çok iyi ellerine sağlık.
Gayet uygun gayet lezzetli gayet temiz
Yediğim en güzel döner. Tek kelimeyle mükemmel. Herkesin geldiginde pişman olmayacağı tek adres ????
Great döner at a great price!
Harika ve değişik lezzetler
Hayatımda gördüğüm en kötü yer ayran aldık ayranın tarihi geçmiş diyor ki yanlış basım kardeşim döner yerken içinden kıl çıktı iğrenç bir yer açık ayran bile çok kötüydü
Yakın zamanda tattığım en güzel dönerdi.Tavsiye ederim.Ayrica paket servisi olması güzel
| (0452) 333 34 44 |
| Dönerci |
| 4.3 / (20 yorum) |