Aktepaa Lavash

Aktepaa Lavash

Ünye

Yorumlar
Eyyüp GÖREKE
Eyyüp GÖREKE bir ay önce

Adamlar güler yüzlü ama yemekleri kötü, balık tadı geldi yaptıkları tantuni de berbat

İlayda Şeyda Başkan
İlayda Şeyda Başkan bir ay önce

Içeri girer girmez ilgilendiler. Masalar ve etraf temizdi. Açık ayran cok lezzetliydi. Patates sıradandı ama hamburger ve yoğurtlu tavuk tantuni de cok iyiydi. Porsiyonlar oldukça büyük. Fiyatları ekledim porsiyonuna göre uygun fiyatlar. Tavsiye ederim. Düzenleme: Çıkarken hem 10lu hediye kartı hem de hediye kek verdiler. Küçük ama güzel detaylar.

Kadir Şahin
Kadir Şahin bir ay önce
mustafa sezer
mustafa sezer 2 ay önce

Büyük boy pattes istedim geldi

Sena Yıldırım
Sena Yıldırım 3 ay önce

Çalışan kişiler çok ilgili ve saygılılar lezzete söylenecek bir şey yok zaten mükemmeldi.

Bekir Sadık ATEŞ
Bekir Sadık ATEŞ 4 ay önce
Kubilay Alkan
Kubilay Alkan 5 ay önce

Çok terbiyesiz bir işletme. 10 dakika içeride durdum, ne oturduğumuz masadaki boşları alıp temizlemeye tenezzül ettiler ne de sipariş almaya tenezzül ettiler. Oturduğum süreçte gelmedikleri için kalktım nereye gidiyorsun diyor utanmadan . 3 dakika telefonla içeride konuşmuşum diye telefonla konuştuğum için gelmemişler. Bu kadar gereksiz saygısız bir işletme görmedim.

Kerem Yılmaz
Kerem Yılmaz 5 ay önce

Döner çok sıcak geldi kaynardi, aşiri yagliydi yani midem bulandı biraz tavsiye etmem

Şöhret Eyi
Şöhret Eyi 7 ay önce
Hamza Sezer
Hamza Sezer 8 ay önce

Harika tek kelimeyle

Hamza Sezer
Hamza Sezer 8 ay önce

Çok iyiler memnuniyet çok iyi

Motto Typex
Motto Typex 8 ay önce

Güler yüz müşteri memnuniyeti

Hamza Sezer
Hamza Sezer 8 ay önce

Çok kibar ve çok sıcak kanlı müşteri memnuniyeti çok iyi ellerine sağlık.

Ümit Güneş
Ümit Güneş 8 ay önce

Gayet uygun gayet lezzetli gayet temiz

Esra H.
Esra H. 8 ay önce

Yediğim en güzel döner. Tek kelimeyle mükemmel. Herkesin geldiginde pişman olmayacağı tek adres ????

usama vania
usama vania 10 ay önce

Great döner at a great price!

Talip Ak
Talip Ak 11 ay önce

Harika ve değişik lezzetler

Kaan Muhammed Keskin
Kaan Muhammed Keskin bir yıl önce

Hayatımda gördüğüm en kötü yer ayran aldık ayranın tarihi geçmiş diyor ki yanlış basım kardeşim döner yerken içinden kıl çıktı iğrenç bir yer açık ayran bile çok kötüydü

Musa Tombas
Musa Tombas bir yıl önce

Yakın zamanda tattığım en güzel dönerdi.Tavsiye ederim.Ayrica paket servisi olması güzel

Edanur Karahan Ağu
Edanur Karahan Ağu bir yıl önce
İletişim Bilgileri
(0452) 333 34 44
Dönerci
4.3 / (20 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.