Akdemir Baharat ve Tohum

Akdemir Baharat ve Tohum

Bağlar

Yorumlar
Songül bektaş
Songül bektaş 2 ay önce düzenlendi

Merhaba. Bal mumunun kilo fiyatini ogrenebilirmiyim

Elvan Ay
Elvan Ay 3 ay önce

Azgın Teke Otu [ Epimedium] Tohumu varmi???

Sabriye Kilinc
Sabriye Kilinc 5 ay önce

Akdemir Kuruyemiş’ten yaptığım alışverişten son derece memnun kaldım! Ürünler hem taptaze hem de gerçekten çok lezzetliydi. Özellikle aldığım fındık, badem ve kuru incir olağanüstü kalitedeydi. Paketleme çok özenliydi, kargo hızlı ve sorunsuz geldi. Müşteriyle ilgilenme şekilleri de oldukça profesyonel ve nazikti. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim. Artık kuruyemiş alışverişinde tek adresim Akdemir!

Meltem Tekin
Meltem Tekin 5 ay önce

Diyarbakır seyahatim sırasında tesadüfen uğradığım Akdemir Kuruyemiş, gezimin en keyifli duraklarından biri oldu. İçeri girer girmez taptaze kuruyemiş ve baharat kokuları karşılıyor sizi. Ürünlerin hepsi son derece kaliteli ve taze; özellikle aldığım Antep fıstığı, ceviz ve kuru kayısılar gerçekten çok lezzetliydi. Çalışanlar da son derece güler yüzlü ve ilgiliydi, ne alırsam alayım tatmam için ısrar ettiler. Hem yöresel hem de günlük tüketim için harika seçenekler sunuyorlar. Yolunuz Diyarbakır’a düşerse mutlaka uğrayın, pişman olmazsınız!

Enes Akdemir
Enes Akdemir 5 ay önce
Baki Demircioglu
Baki Demircioglu 8 ay önce

Bir Kongre için 4 günlüğüne Diyarbakırdaydım. Cumartesi dönüş günü aileme, arkadaşlara bir şeyler götürmek istedim. Bir yerden Örgü peyniri ve lavaş peyniri, başka bir yerden burma kadayıf aldım hepsi çok iyiydi çok beğenildi. Suriçi’nde YENİŞEHİR KURUYEMİŞ’ten de çalışan Sultan hanımın samimi ve sıcak ilgisi nedeniyle Badem çeşitlerinden aldım her biri 700gr tam 8 kutu ve kahve vs. Bademler maalesef çok bayat ve çok çok kötü. Biraz daha fazla kazanacağım diye bir esnafa yakışmadı BAYAT BADEMİ insanlara satmak. katiyen Diyarbakır esnafı çok yedim içtim herkes çok misafirperver. Ama bu olmadı YENİŞEHİR KURUYEMİŞ’e uğramayın alışveriş yapmayın.

Yunus Erikli
Yunus Erikli 8 ay önce

Parasını geçtim yapılan şey saygısızca. İzmireden sipariş verdim, paketleme kötü söylediğim cevizli sucuk iğrenç yıllanmış gibi görünüyor tadı desen mide bulandırıcı. Çok ayıp çok yazık sizin gibiler yüzünden insanın alacağı varsa bile vazgeçiyor...

Delil Güzel
Delil Güzel 9 ay önce

Resmen berbat ya midem bulandı hakkım haram olsun verdiğiniz malları bi kontrol edin içinde solucana benzer bir şey çıktı aman dikkat edin yerken

eylül güçlü
eylül güçlü bir yıl önce

Fıstıklı çifte kavrulmuş lokum aldım. Lokumların yarısı fıstıksız.

Emine Kıllı
Emine Kıllı 2 yıl önce

İlk Diyarbakır'a geldim en mushur yerlerden dediler baya alışveriş yaptım, herşey güzel ama en mükemmeli meyveli lokumu ve karışık salçası bitince tekrar sipariş vermeyi düşünüyorum, çalışan bayan personellere özellikle teşekkür ederim.

İletişim Bilgileri
(0412) 224 79 50
Aktar
3.8 / (38 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.