AKBULUT DİNLENME TESİSİ VE MARKET

AKBULUT DİNLENME TESİSİ VE MARKET

Kovancılar

Yorumlar
Sinan Eşsiz
Sinan Eşsiz 5 gün önce düzenlendi

Markette alışveriş yaptım markete bakan abi gerçekten çok iyi karşıladı. Sonraki seferlerimde yolum düşerse o tarafa sadece o abiyi görmek için bile tesise uğrarım müşteri memnuniyeti ile gerçekten en üst sâfada hizmet verdi. Çay ısmarladı bana bu ince ve Nazif hareketinden dolayı tekrardan teşekkürlerimi buradan iletmek istiyorum. Umarım kendisine ulaşır ismi Ahmet abiydi.

Ergin Güler
Ergin Güler 6 gün önce düzenlendi

Tam anlamıyla kazık bir yer mümkünse uzak durun daha dogudayiz bu fahiş fiyatlar ne böyle hele market bölümü ve kasadaki suratsız kart tan çek diyorsun sanki bedava veriyor kendini Garson zanneden bıyıklı kişi de millete beddua edip ortalıkta dolaşıyor ney mis adam yanında yemek getirmiş masada yemiş herkesin imkanı olmaya bilir biraz anlayış göstermek zorundalar 1 yıl önce yapmıştım yorumu kalitesiz olmakta yarışıyorlar daha beter hal almış hiç birşey yapmıyorsanız elemanlara yani salon da kendini garson zannedene bu burun kıvırdığın insanlar azarladığın kişiler baban yaşında deyin

Halife Genc
Halife Genc 6 gün önce

Çok berbat bir yer çalışanlar asık suratlı yemekleri berbat bi pilav verdiler soğuk ve içinden taş çıktı.fiyatları çok fahiş mümkünse birdaha uğramayın buraya

Bedir Akar
Bedir Akar bir ay önce

Fiyatlar aşırı pahalı ve tadı kötü. İnsanlar mecbur kaldığı için bu kadar fiyatları uçurtmanın anlamı yok.

Serkan Ös
Serkan Ös 2 ay önce
Abdurrahman ös
Abdurrahman ös 2 ay önce
Abdurrahman Ös
Abdurrahman Ös 2 ay önce
Melisa Sever
Melisa Sever 2 ay önce

Hayatımda yediğim en iğrenç yemeklerdi gerçekten fahiş fiyat eğer fiytı yazabilseydim okuyan herkesi şok ederdi lisetesi ise gerçekten şok etti midem bulandı tepsiler yapış yapıştı ekmekler iki üç gün önceden kalmaydı iğrenç ve sorumsuzlukla dolu bir işletmeydi çorbaları ekşiydi açlıktan ölüyor olmasaydım bir lokma bile almazdım gidin marketten abur cubur alın ordan bir şey yemeyin

İbrahim İşçeviren
İbrahim İşçeviren 2 ay önce
Ali Uyar
Ali Uyar 2 ay önce

Ekmek küf tutmuş yemek soğuk ve tatsız rezalet ve çok pahalı

Huseyin ali Gumussoy
Huseyin ali Gumussoy 3 ay önce
Deniz Bozkurt
Deniz Bozkurt 5 ay önce

Çok kötü bir tesis ekmekleri küflenmiş

ΞMRΞ
ΞMRΞ 5 ay önce

Ekmek bayat yemek berbat hizmet sıfır kazık mekan 2 tabak sulu yemek 2 cacık 2 su 920₺ insaf vicdan - gitmeyin arkadaşlar ????

Ahmet Caglar
Ahmet Caglar 5 ay önce

Gayet güzeldi yemekleri lezzetli fiyatlarda normaldi tavsiye edilir ????

abdurrahman seyrek
abdurrahman seyrek 5 ay önce

Haytimda gördüğüm en kötü yer otobüsle geldik eşimle dinlenme molasi verdi otobüs iki dakka hava almak için masaya oturduk çay içmezseniz burada oturamazsınız dediler iki çay alalım dedim çay geldi abartmıyorum dakka başı adam geliyor bardağı alayim diyor bittiyse al bitmediyse niye sorup duruyorsun 1 dakka oldu yani tavsiye etmiyorum

Naim Alasırt
Naim Alasırt 5 ay önce
Sündüs
Sündüs 5 ay önce

Çok temiz bir tesis mescit ve abdest yerinden çok memnun kaldım

kaan b
kaan b 6 ay önce

Temizliğe dikkat lutfen

Mustafa Aykut
Mustafa Aykut 6 ay önce

Mecburiyetten durulan bir yer personelde bunun farkında bedava dağıtıyorlarmış gibi suratlar asık yemekler güzel değil çok pahalı bilet almadan otobüs firmalarına soracağım burada duran otobüslerle yolculuk yapmayacağım

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.