Kovancılar
Markette alışveriş yaptım markete bakan abi gerçekten çok iyi karşıladı. Sonraki seferlerimde yolum düşerse o tarafa sadece o abiyi görmek için bile tesise uğrarım müşteri memnuniyeti ile gerçekten en üst sâfada hizmet verdi. Çay ısmarladı bana bu ince ve Nazif hareketinden dolayı tekrardan teşekkürlerimi buradan iletmek istiyorum. Umarım kendisine ulaşır ismi Ahmet abiydi.
Tam anlamıyla kazık bir yer mümkünse uzak durun daha dogudayiz bu fahiş fiyatlar ne böyle hele market bölümü ve kasadaki suratsız kart tan çek diyorsun sanki bedava veriyor kendini Garson zanneden bıyıklı kişi de millete beddua edip ortalıkta dolaşıyor ney mis adam yanında yemek getirmiş masada yemiş herkesin imkanı olmaya bilir biraz anlayış göstermek zorundalar 1 yıl önce yapmıştım yorumu kalitesiz olmakta yarışıyorlar daha beter hal almış hiç birşey yapmıyorsanız elemanlara yani salon da kendini garson zannedene bu burun kıvırdığın insanlar azarladığın kişiler baban yaşında deyin
Çok berbat bir yer çalışanlar asık suratlı yemekleri berbat bi pilav verdiler soğuk ve içinden taş çıktı.fiyatları çok fahiş mümkünse birdaha uğramayın buraya
Fiyatlar aşırı pahalı ve tadı kötü. İnsanlar mecbur kaldığı için bu kadar fiyatları uçurtmanın anlamı yok.
Hayatımda yediğim en iğrenç yemeklerdi gerçekten fahiş fiyat eğer fiytı yazabilseydim okuyan herkesi şok ederdi lisetesi ise gerçekten şok etti midem bulandı tepsiler yapış yapıştı ekmekler iki üç gün önceden kalmaydı iğrenç ve sorumsuzlukla dolu bir işletmeydi çorbaları ekşiydi açlıktan ölüyor olmasaydım bir lokma bile almazdım gidin marketten abur cubur alın ordan bir şey yemeyin
Ekmek küf tutmuş yemek soğuk ve tatsız rezalet ve çok pahalı
Çok kötü bir tesis ekmekleri küflenmiş
Ekmek bayat yemek berbat hizmet sıfır kazık mekan 2 tabak sulu yemek 2 cacık 2 su 920₺ insaf vicdan - gitmeyin arkadaşlar ????
Gayet güzeldi yemekleri lezzetli fiyatlarda normaldi tavsiye edilir ????
Haytimda gördüğüm en kötü yer otobüsle geldik eşimle dinlenme molasi verdi otobüs iki dakka hava almak için masaya oturduk çay içmezseniz burada oturamazsınız dediler iki çay alalım dedim çay geldi abartmıyorum dakka başı adam geliyor bardağı alayim diyor bittiyse al bitmediyse niye sorup duruyorsun 1 dakka oldu yani tavsiye etmiyorum
Çok temiz bir tesis mescit ve abdest yerinden çok memnun kaldım
Temizliğe dikkat lutfen
Mecburiyetten durulan bir yer personelde bunun farkında bedava dağıtıyorlarmış gibi suratlar asık yemekler güzel değil çok pahalı bilet almadan otobüs firmalarına soracağım burada duran otobüslerle yolculuk yapmayacağım
| (0424) 611 30 78 |
| akbulut.dinlenme.tesisleri.ve.market |
| Dinlenme Tesisi |
| 2.7 / (699 yorum) |