AFYON GÜLCEMAL OTO LASTİK

AFYON GÜLCEMAL OTO LASTİK

Merkez

Yorumlar
Kadir Yalavaç
Kadir Yalavaç 5 ay önce
Nehire Erkoçak
Nehire Erkoçak 5 ay önce
Hasan Göktaş
Hasan Göktaş 6 ay önce

Gülcemal oto lastik teşekkür ederim çukur'a girdiğinde aracımın sağ arka tekeri bükülmüş kimseler yapamadı gittiğim dükkanlar caddenin değişecek dedi ona rağmen rastgele girdiğim gülcemal oto lastik güler yüzlü bir şekilde hallederiz dediler çok güzel de yaptılar eline ve Emine sağlık maddi konuda çok uygun herkese tavsiye ederim kötü yorumlar atanlar kesinlikle inanmayın yalan dolar insanlar bunlar

muhammed
muhammed 6 ay önce

yorumlara yazılanlar gerçek değildir güler yüzlü bir işletme yeni öğrendim çekici almış hayırlı işler bol kazançlar 100tlnin lafını bile ediyosanız yazık.

Ramazan Gülcemal
Ramazan Gülcemal 8 ay önce
Afyon afyon
Afyon afyon 8 ay önce

asla ama asla tavsiye etmem.eksik hava basti.gittim söyledim. umrunda bile olmadi. helal etmiyorum

Hakan 06
Hakan 06 bir yıl önce

Pazar günü açık diye sevinerek gittiğim yerden pişman olarak çıktım 4 lastiği 2 saatte anca değiştirdiler balans yaptığı makinadan mı kaynaklı yoksa yapan kişi mi iyi yapmadı bilmiyorum ama balans ayarından da memnun kalmadım bi daha önünden dahi geçmem

Murat Balı IŞIKLARLI
Murat Balı IŞIKLARLI bir yıl önce düzenlendi

Çelik kapakları plastikle değiştirdiler, oradaki genci beğenmedim. Söyleyip istemesem kapaklarımdan olacaktım

Aykut CENAR
Aykut CENAR bir yıl önce

Lastiğim patladı yolda kaldım gece vakti, sanayi ilk lastikci burası denk geldi, aradım, geldi lastiği sözde yaptı ama yolda kalan birisine yardım etmek gerekirken kırk takla atarak iyi lastiği değistirmen gerekiyor diyerek lastiği değiştirmeye kalktı, Konya'ya atacak kadar iş görsun deyip bi fitil takip bi de ilaç sıkıp, tamamdır abi senin işin dedi ve bu işçiliğe 1000 tl istedi, böyle bir esnaflık bir yerde görülmedi, memleketteki lastikcim 150 TL'ye sorunu giderdi mevzuyu siz anlayın. lastik tamiri 150 tl, ilaç 150 tl, fitil o da 150 tl olsa değil de olsa bile, hadi gece geldin 150 tl oyle al, 600 tl yapar, 1000 tl nedir ya ve bi de telefonda küfür ediyor, siz siz olun bu yorumu kim okursa buraya gitmekten vazgeçin, olan paranıza olur.

Ahmed KARAHAN
Ahmed KARAHAN bir yıl önce

Uzun süredir lastikle ilgili işim olduğu zaman buraya gelirim, bu seferde gelmeden önce aradım lastik değişimi ne kadar diye sordum normal değişim 300 TL nitrojen gazı koyarsak 400 TL dediler. Bende mesaiden sonra akşama doğru geleceğimi söyledim, akşam geldim bir tane çocuk vardı, sabah aramıştım dedim tamam dedi lastiği değiştirdi. 300 TL verdim, 100 TL daha vereceksin 400 TL dedi, ben telefonla sordum sabah 300 TL dediler dedim, babasını aradı, yada aramadı bilmiyorum baba 400 TL değil mi dedi, sonra direk kapattı 400 TL demiş dedi, ben nitrojen gazı koyarsam 400 TL dedi dedim. O zaman nitrojen gazi koyduk dedi tartişmayayım diye 100 TL verdim çıktım. Böyle esnaflık olmaz, ben zaten yıllardır sizde lastik değiştiriyorum, direk 400 TL deseniz de zaten sizde degistirecektim, 300 deyip 400 alınca bir daha gelmem. Bir müşteri kaybedersiniz, birde kimseye önermem, hatta soranlara direk bu olayi anlatıyorum. Olay aradaki 100 TL değil, verilen sözün tutulmaması, birde orda çocuk babasını ariyor direk sen 400 dedin degil mi diyor, karşıdakinin ne dediğini duyamıyoruz ki, kapatıyor 400 TL demiş diyor.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.