Afiyet Döner Burger

Afiyet Döner Burger

Atkaracalar

Yorumlar
PARZİVAL
PARZİVAL 2 hafta önce

İki kere buradan sipariş verdim ikisinde de çok iyi geldi yemekler eksiksiz ve sıcaktı 3. siparişi mi verdim telefonla aradığımda 200 TL altı kurye gönderemiyorum dedi Ben de bir porsiyon patates ekle dedim patatesin fiyatını da söylemedi bana kurye eve getirdiğinde 280 TL hesap gördüm aradığımda arkadaş ilgilendi sizinle fiyat bilgisini yanlış söylemiş size dedi paramın gitmesinde sorun yok ama düzgün bir şekilde ilgili davranırsanız daha dikkatli olursanız sevinirim

ULDO
ULDO bir ay önce

Ekmek kuru, et bayat, domates soğan bekleye bekleye makhvolmuş, lezzet 1/10 Hizmet kötü. Acaba dürümü hazırlarken bunu bir insan evladı yiyecek diye düşünmediniz mi ? Ne bu hırs ?daha ne kadar sürecek bu para kazan ma arzunuz ? Saatlerce ocak kapalı halde beklemiş eti satmak esnaflık mı oluyor ? Etin dışı beklemekten kurumuş, yurtta kalıyorum aç olduğum için eti çıkarıp sadece dürüm yedim, yemem daha da kimseye yedirmem.

Gayth Jbory
Gayth Jbory bir ay önce

Yemek çok güzel ama patates çok acı

İlknur Uyar
İlknur Uyar 2 ay önce

Hiç memnun kalmadım görevlilerden 1 klasik dürüm 1 Hatay zurna durum istedik . 1 klasik 1 Hatay durum vermişler . Siparişi yanlış verdikleri için oğlum doymadı tekrar almak zorunda kaldım . Zurna verselerdi fazladan masraf yapmamış olacaktım . Yanlış olduğunu söylediğimde aldıklarının kadar parasını ödediğimizi söylediler. doğru aldıklarımızın parasını ödedik. Ama siparişi yanlış hazırladıkları için tekrar almak zorunda kaldık. 310 ödeyeceğim yerde 440 TL ödedim . Bir daha gelmem tavsiye de etmiyorum .

Esin
Esin 2 ay önce

Iki zurna hatay usulu soyledik 15dk icerisinde geldi lavasi gayet tazeydi fiyat olarakta uygun bulduk ellerinize saglik

Osman Sefa Gök
Osman Sefa Gök 2 ay önce
Ceren Uçan
Ceren Uçan 2 ay önce

ürün çeşitliliği, tat, güleryüzlülük ve hijyen konusunda oldukça başarılılar. mekan konumu süper. denemek isteyenler hiç tereddüt etmesin. Çankırı nın böyle bir yere ihtiyacı vardı. Her şey için teşekkürler.

Tahir Uğurlu
Tahir Uğurlu 2 ay önce

Hizmet ve alakası güzeldi öğrenciler olarak burayı tercih ediyoruz. Hamburgerine bayıldım. Cheeseburgerin içindeki hardal ayrı bi lezzet vermiş.

Zeynep Çapar
Zeynep Çapar 2 ay önce

yeni fav mekan belli elinize sağlık

Seminay Ay
Seminay Ay 2 ay önce

Tex-mex hamburger ve klasik ekmek arası deneme şansım oldu ekmek arası gerçekten çok iyiydi ekmeğinin taş fırın olması lezzeti öne tanışımış beğendim tex-mex içindeki barbekü sos ve chili sos uyumu iyiydi patatesler sıcaktı maksimum 10 dk da önümdeydi yemekler bidaha yeni favori yemek mekanım herkese tavsiye ederim.

İletişim Bilgileri
(0376) 213 05 00
Dönerci
3.5 / (26 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.