Menteşe
Çok kötü asla tavsiye etmiyorum
İçinden tavuk tırnağı çıktı söyleyince de hiç ilgilenmediler hesabı bile ödetmeye çalıştılar
Tam bir fiyat/performans cok begendik. Ellerine saglik
Güzel bir yerdi çalışanları çok iyi insanlardı dönerleri çok lezzetliydi patates biraz daha çıtır olabilirdi ama yinede güzeldi.
Ben tabakta, arkadaşım lavaşta döner yedi. Kırmızı et yok, sadece tavuk var. Özel sosu, ketçabı ve mayonezi gerçekten lezzetliydi. Fiyatında uygun. Memnun kaldık. Teşekkürler.
Hayatımda yediğim en iyi dönerdi İbrahim usta diye biri var çok aşı
Cok iyiydi hijyenik yerlerde Birtane çöp yoktu insanlar çok iyiydi müşterilere cok iyi davranıyordu çok güzel dönerdi
Siparişim 1 saatte geldi inanılmaz yavaş
| (0252) 225 35 35 |
| Dönerci |
| 4.6 / (111 yorum) |