Ado Döner

Ado Döner

Menteşe

Yorumlar
Sinem Kaya
Sinem Kaya bir hafta önce

Çok kötü asla tavsiye etmiyorum

Alperen KOCA
Alperen KOCA 2 hafta önce

İçinden tavuk tırnağı çıktı söyleyince de hiç ilgilenmediler hesabı bile ödetmeye çalıştılar

Ömer Faruk Sedef
Ömer Faruk Sedef 3 hafta önce

Tam bir fiyat/performans cok begendik. Ellerine saglik

kadir denli
kadir denli bir ay önce

Güzel bir yerdi çalışanları çok iyi insanlardı dönerleri çok lezzetliydi patates biraz daha çıtır olabilirdi ama yinede güzeldi.

Ali OK
Ali OK bir ay önce

Ben tabakta, arkadaşım lavaşta döner yedi. Kırmızı et yok, sadece tavuk var. Özel sosu, ketçabı ve mayonezi gerçekten lezzetliydi. Fiyatında uygun. Memnun kaldık. Teşekkürler.

Bugra Yılmaz
Bugra Yılmaz bir ay önce
Halil Şahan
Halil Şahan 2 ay önce

Hayatımda yediğim en iyi dönerdi İbrahim usta diye biri var çok aşı

kaçakçı kardeşler
kaçakçı kardeşler 2 ay önce

Cok iyiydi hijyenik yerlerde Birtane çöp yoktu insanlar çok iyiydi müşterilere cok iyi davranıyordu çok güzel dönerdi

Brgl
Brgl 2 ay önce

Siparişim 1 saatte geldi inanılmaz yavaş

Berat öner
Berat öner 2 ay önce
İletişim Bilgileri
(0252) 225 35 35
Dönerci
4.6 / (111 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.