Maden
Absürt pahalı çok çok pahali gereksiz pahali bence
Kavurması lezzetli. Pilav daha iyi olabilirdi. Müşteri ile ilgi ve alaka da gayet iyi.
????????????????????????????
Burada çok güzel bir kahvaltı yaptık tavsiye ederim özellikle balını çok sevdim ama diğer ürünlerde yeterli ve lezzetliydi..
Cuma günü 4 kişi geldik 3 kavurma 1 aşcı tabağı 4 pilav istedik köpeğin önüne koysan yemez pilav hamur bildiğin yemedik iptal etiğimiz halde pilavında parasını aldılar önermiyorum rezalet esnaflık desen yok lezzet desen yok kazık yer 1750 tl hesap ödedik.
Kısa molalar için harika mekan
Mola verdiğimiz ve aç olduğumuz için burada yemek yemek zorunda kaldık fakat yediğimiz dürümün içinde salatada hariç ete nadir rastlanmakla birlikte ey çiğ idi beğenmedim umarım bu yorumları dikkate alırlar da gitmeye devam edebiliriz mekan güzel görünüyordu.
Arkadaş bu kadar düzensiz bu kadar absürt açıklama olmaz adama diyorum adana pişmemiş bana diyor şikayet geliyor ondan dolayı pisirmiyoruz ekmeğin içerisine salatalık domates koymuş getirmiş hiç bir şey deme gerek yok buraya yemek yemeye gelmeyin ama ortam güzel sadece hiç memnunun kalmadım naçizane tavsiyem
Kavurması pilavı mezeleri hepsi 10/10 Çalışanların hepsi güler yüzlü
| 0534 961 52 92 |
| Dinlenme Tesisi |
| 4.0 / (188 yorum) |