Adapark Dinlenme Tesisi - Soğuk Çeşme

Adapark Dinlenme Tesisi - Soğuk Çeşme

Maden

Yorumlar
Maraz Baba
Maraz Baba 3 hafta önce

Absürt pahalı çok çok pahali gereksiz pahali bence

O. B.
O. B. bir ay önce

Kavurması lezzetli. Pilav daha iyi olabilirdi. Müşteri ile ilgi ve alaka da gayet iyi.

Oģuzhan KAYA
Oģuzhan KAYA bir ay önce

????????????????????????????

sakin denizci
sakin denizci bir ay önce

Burada çok güzel bir kahvaltı yaptık tavsiye ederim özellikle balını çok sevdim ama diğer ürünlerde yeterli ve lezzetliydi..

KADRİ YAKUT
KADRİ YAKUT 2 ay önce
Ümit Kasap
Ümit Kasap 2 ay önce

Cuma günü 4 kişi geldik 3 kavurma 1 aşcı tabağı 4 pilav istedik köpeğin önüne koysan yemez pilav hamur bildiğin yemedik iptal etiğimiz halde pilavında parasını aldılar önermiyorum rezalet esnaflık desen yok lezzet desen yok kazık yer 1750 tl hesap ödedik.

DeVri Matem
DeVri Matem 2 ay önce

Kısa molalar için harika mekan

Sümeyye Dusak
Sümeyye Dusak 2 ay önce

Mola verdiğimiz ve aç olduğumuz için burada yemek yemek zorunda kaldık fakat yediğimiz dürümün içinde salatada hariç ete nadir rastlanmakla birlikte ey çiğ idi beğenmedim umarım bu yorumları dikkate alırlar da gitmeye devam edebiliriz mekan güzel görünüyordu.

HÜSEYİN DUSAK
HÜSEYİN DUSAK 2 ay önce

Arkadaş bu kadar düzensiz bu kadar absürt açıklama olmaz adama diyorum adana pişmemiş bana diyor şikayet geliyor ondan dolayı pisirmiyoruz ekmeğin içerisine salatalık domates koymuş getirmiş hiç bir şey deme gerek yok buraya yemek yemeye gelmeyin ama ortam güzel sadece hiç memnunun kalmadım naçizane tavsiyem

Muhammed
Muhammed 2 ay önce

Kavurması pilavı mezeleri hepsi 10/10 Çalışanların hepsi güler yüzlü

İletişim Bilgileri
0534 961 52 92
Dinlenme Tesisi
4.0 / (188 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.