ADA JANT LASTİK

ADA JANT LASTİK

Fatih

Yorumlar
Eray Şimşek
Eray Şimşek bir ay önce
Keskin
Keskin 2 ay önce düzenlendi

Yıllar önce babamla jant almaya gelmiştik inforged çok memnun kalmıştık, tavsiye ederim...

Mustafa Tangaloğlu
Mustafa Tangaloğlu 4 ay önce

İlgili alakalı arkaşlar.

Eren Fidanlığı
Eren Fidanlığı 9 ay önce
caner can
caner can bir yıl önce
MİZAR EL HASAN
MİZAR EL HASAN bir yıl önce

Getmedim

Tolga Kaboğlu
Tolga Kaboğlu bir yıl önce düzenlendi

Montaj ücreti yok diyorlar gidiyorsun nakit istiyorlar :) esnafçılık ölmüş

Mustafa erkan er
Mustafa erkan er 2 yıl önce

9.500 liralık jant aldım sıfır içeri girdigim de pide yiyorlardı ben de bana soylermisiniz parasını ben ödicem dediğim halde söyledim gelicek dedi tam 1 saat geçti jantlar takıldı pide hala gelmedi çünkü arkadaş söylemedi bile ayıptır bence

Hakan ÇELİK
Hakan ÇELİK 2 yıl önce

İlk başta Mayıs 2023'de aracımın Jant ve Lastik değişimi için bir arkadaşım vasıtasıyla gitmiştim. O zaman da çok memnun kalmıştım. Akabinde değiştirdiğim lastiklerden birisini Eylül ayında birisi Vida sokarak patlattığı için yine buraya gittik ve aynı lastikten güzel fiyata yenisini taktırttım. Ben aldığım hizmetten ve güvenden memnunum. Tavsiye ederim. Teşekkür ederim.

أبو باسل
أبو باسل 3 yıl önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.