Çelebi
Dönerini beğendik. Eti de kaliteliydi. Bir iyilestirme noktasi olarak; Dürümleri direk plastik tepsi üzerine degil de tabağa koymalari gerekir.
Lavaşta karışıkçok güzel tavsiye ederim çok sevdim
Döner deyip geçmeyin, mutlaka tadına bakmalısınız. Pide üstü servis döner tercihim. Afiyetle
Hayatımda yediğim en kotu et dönerdi sakın gitmeyin üstelik çok pahalı sanki iyiymiş gibi
Enfes!6 kişi gittik tadı damağımızda kaldı.Tavsiye ederim
et doneri cok lezzetli mutlaka denemelisiniz calisanlar da guler yuzlu ve ilgili sadece mekan cok kucuk yogun oldugu bir saatte yer bulamayabilirsiniz
Merhaba bugüne kadar yediğim en güzel lezzetli dönerdi garsonların ilgisi güler yüzü oradaki kel döner ustasınin siparişi en güzel şekilde hazırlaması çok güzeldi çok memnun kaldım herseyinizle 10 numarasınız iyiki varsınız teşekkürler Ada döner ve ekibi☺️
| (0318) 202 12 02 |
| Dönerci |
| 4.0 / (86 yorum) |