Uzunköprü
Kaç seneden beri buraya geliyorum ama eskiden tavuk döneri daha iyidi ama hala mükemmel döneri var lavaşlarıda güzel biraz yemek geç geliyor olsun. Oturmak için yerleri az daha çok oturmak için yer olsa güzel olur bazen oturmak için yer kalmıyor
Hizmet kalitesi çok kötü
Dönerin İçi boldu ve lezzetliydi. Pilav üstü dönerini de çok beğendik. O kalabalık ortama göre de bence bekleme süresi normaldi. Çiğ et yemek yerine pişmesini beklemek daha sağlıklı bi tercih olur.
Döneri lezzetli ve temiz bir işletme ???????? pilav üstü döner denenmeli derim
Uzunköprünün en güzel döneri
Hızlı servis, güleryüzlü hizmet anlayışı var. Ayrıca tadı damağımızda kalıyor. Malzemeden kaçmıyorlar.???? Kesinlikle tavsiye ederim, Uzunköprü'nün dönerde vazgeçilmez adresi.
Ortam temiz yiyecekler çok lezzetli %200 tavsiyee
Berbat bir sey
Eski tadı yok.
Kısa boylu paketçi sipariş alırken ailevi değerlerime küfür etti şikayetçiyim gereğinin yapılmasını arz ederim
Güzel tavuk döner .
Çok yavaş yarım saat sonra getiriyorlar
Dönerin tadi güzel ama eve serviste çok bekletiyorlar sipariş veriyoruz en az 1 saat geçince getiriyorlar ????????♀️
| Dönerci |
| 3.7 / (32 yorum) |