Acıpayam Devlet Hastanesi

Acıpayam Devlet Hastanesi

Acıpayam

Yorumlar
Adi Yom
Adi Yom 4 hafta önce

Göğüs hastalıkları. CEMİLE DENİZ e.Annem muayene olmak için gitmişti.yasli savunmasiz gördü muhtemelen üslubu sıkıntıymis malesef.sinirli ve bağırarak konuşmuş.hastaliginla ilgili bilginin birini geç soylemis bunların hepsi böyle demiş.annem okadar üzüldu ki ilk defa böyle bir yorum yazıyorum.masum bı kadına bu şekil bı üslup kullanılması çok üzücü.

Burak Kaplan
Burak Kaplan bir ay önce düzenlendi

08.11.2025 cumartesi günü saat sabah 10.20 de acilden 2 adet iğnemizin yapılması için sıra aldık, enjeksiyon bölümündeki ilgili personele '' 600 ml'lik '' tüpten 250 ml doz alıp iğneyi yapıvermesini rica ettik ancak çalışan personel 250 ml dozu alıp iğneyi yaptıktan sonra kalan 350 ml tüpü bize bilgi vermeden, sormadan çöpe atmış.. Bu önemli ve her gün yaptırmak zorunda olduğumuz bir ilaç neden bize sormadan çöpe attınız diye sorduğumuzda biz yarım kalan tüpleri her zaman çöpe atıyoruz gibi bir cevap aldık.. Fiyat olarak da pahalı ve hafta sonu olduğu için açık eczane yok bulması zor bir ilaç..

Pusulasız Ütopya
Pusulasız Ütopya bir ay önce

İçine girmedim pek bilgim yok

Murat Kaan
Murat Kaan bir ay önce

Acilde çok iyi bir hekim vardı, doktor mücahit çınar çok teşekkürler

Güneş Tamer Öztürk
Güneş Tamer Öztürk 2 ay önce

Babaannemi bir süredir diş ve göz için getiriyorum. Doktorlar, hemşireler ve diğer tüm personeller çok ilgili ve tatlı dilli. Her gelişimde de sakin ve temiz, diğer devlet hastaneleri gibi sağlam girip hasta çıkılacak bir ortam değil. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

yusufemre albay
yusufemre albay 2 ay önce

Coktemiz bir hastahane çok ama çok ilgili personel çok teşekkür ederim

S Yilmaz
S Yilmaz 4 ay önce
Ahmet Ali Soy
Ahmet Ali Soy 4 ay önce

Acıl, Acıl değil sanki ayak üstü misafirlik sohbetlik Sıra aciliğe göre değil de dayısı veya tanıdığa göre sıra daha önce geliyor. Acil’den giren sokak hayvanları hastanenin ne kadar temiz ve hijyenik oldunu kanıtlar gibidi

Derya Bas
Derya Bas 4 ay önce

Hastane cok fena idrar kokuyor.. Personel hastalara nasıl konuşulur bilmiyor. Laboratuvardaki bayan her geleni azarlıyor. Uslüp denilen şey maalesef bunlarda yok. İşlerine gelmeyincede başhekim 2. katta deyip başından salıyor. Oysaki bazı doktorlar gerçekten iyi... yazık kı bazı şahıslar bunlara gölge düşürüyor

Alper NAYIR
Alper NAYIR 5 ay önce

Ozellikle op dr gamze bolel anastesi doktorlari ameliyat ekibi ve kadin dogumdaki tum ekipe cok tesekur ederiz.ozel hastanelerden daha guzel temiz ve ilgililer.iyi ki burada esim dogum yapmayi tercih etmis.tesekurler, tesekurler ,tesekurler ....alper ve emsal nayir

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.