Acill döner Geyve

Acill döner Geyve

Geyve

Yorumlar
Elif Temiz
Elif Temiz 2 hafta önce

Aradık açan olmadı 2 kez pazar günü

Efe Yılmaz
Efe Yılmaz 3 hafta önce
Kerem Al
Kerem Al 2 ay önce
nebi deniz
nebi deniz 3 ay önce

Kasadaki kızı acil gönderin, çok müşteri kaybedersiniz

Berat Acar
Berat Acar 4 ay önce

Eski elemanlar daha güzel yapıyorlardı şimdikiler ise dürümü kuru bırakıyolar sos atmıyolar ve dürüm soğuk geliyor elemanların değişmesi gerek

Melek Yılmaz
Melek Yılmaz 4 ay önce

Eve sipariş verdik, içerisinde neredeyse hiç döner yoktu, birdaha tercih edeceğimi sanmıyorum. Ayrıca ayranda da bozuk bir tat vardı

Haktan Etik
Haktan Etik 6 ay önce

kesinlikle donerler yanık ve iyi degil donerin içine ne istersem tam tersi geliyor bunları dile getırdıgmde ıse benle dalga gecer gibi gulerek konusarak sorunun patronda oldugunu soyluyorlar

Merve Özer
Merve Özer 6 ay önce

Kesinlikle tavsiye etmiyoruz ekmeği bayat içi boş küçük verdiğiniz paraya asla değmez resmen aç kaldık

Elif Uzun
Elif Uzun 6 ay önce

Beş yıldız veriyorum yorumum üste çıksın diye fakat hiç beğenmedim içinde salata yok ekmek bayat döneri hiç söylemiyorum zaten aç kaldık kesinlikle tavsiye etmiyoruz

Selenay Kalaycı
Selenay Kalaycı 6 ay önce

4 kişi yarım ekmek ve 1.5 lt kola şeklinde söyledik 445 tl tuttu sipariş erken geldi fakat ekmeklerin biri yarısından çok çeyreğe benziyordu çok küçüktü içinde salata yok ve ekmekleri çok bayattı yiyemedik yanına turşu söyledik o bile gelmedi biz memnun kalmadık tavsiye etmiyoruz

Arif İbrahim Yilmaz
Arif İbrahim Yilmaz 6 ay önce
Hamza Kement
Hamza Kement 7 ay önce

Dönere ekleme yapmişlar

Oussama Kafayou
Oussama Kafayou 8 ay önce

Goooood acill döner

عابد الحارثي
عابد الحارثي 8 ay önce
ibrahim Şahin
ibrahim Şahin 8 ay önce

Lavaş dürüm yedim lezzetli doyurucu öğrenci kampanyası da çok başarılı tebrik ederim

Ensar Yaman
Ensar Yaman 9 ay önce

dükan çok iyi ama dar ben öğrenciyim öğreniye özel dürüm yapıyorlar çok iyi

Eyüp Kaba
Eyüp Kaba 9 ay önce

Yiyecek kalitesi mükemmeldi fakat sosları biraz ağır geldi onun dışında hizmet ortalamanın üstüydü atmosfer güzeldi fakat 5 lik bir atmosfer değildi ortalama olarak güzeldi.

Furkan Engin
Furkan Engin 9 ay önce

Ben hiç memnun değilim litrelik pepsi kolaya 75 lira para istediler

Nafi Eseroglu
Nafi Eseroglu bir yıl önce

Biraz sıcak ve döneri mükemmel

Arda Gül
Arda Gül bir yıl önce düzenlendi

Herkese öneririm.Lezzeti müthiş sadece patatesleri Daha lezzetli ve daha çıtır olursa çok daha güzel olabilir fiyatıda günümüze göre çok uygun.

İletişim Bilgileri
0554 185 41 12
Dönerci
4.2 / (113 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.