ACIKTIM DÖNER EMİN USTA SARAY

ACIKTIM DÖNER EMİN USTA SARAY

Saray

Yorumlar
Hakan KocaHD
Hakan KocaHD bir ay önce

1 aydır aralıksız gidiyorum tadı değişmeyen efsane bir dönerci. Herkese tavsiye ederim, yemek kartlarının geçmesi de büyük avantaj. Saray gibi bir yerde böyle dönerci bulmak imkansız….

Hamza İlhan
Hamza İlhan bir ay önce

Zehirlenmek istiyenlerin ugruyacagı tek dükkan saray devlet hastanesinden yazıyorum

Sadık Gül
Sadık Gül 5 ay önce
Yılmaz Karakoyun
Yılmaz Karakoyun 7 ay önce
Mustafa Solak
Mustafa Solak 7 ay önce
최도희
최도희 bir yıl önce

Genellikle eve söylüyoruz tadı çok güzel ????ama ayran çok pahalı 20 liraya ayran mı olur ama ben beğendim???????????? yani tadı güzell

Çınar Ayaz Cetin
Çınar Ayaz Cetin bir yıl önce

Mükemell Müşteri memnuniyeti:mükemmel Davranışlar:mükemmel Fiatlar:mükemmel

BARAN İÇLİ
BARAN İÇLİ bir yıl önce

Dönerin ekmeği bayattı, malzemesi fazla değildi ama yine de içi lezzetliydi. Ayrıca paket servisin daha hızlı gelmesini beklerdim.

Orcun Işık
Orcun Işık bir yıl önce

Kuryenize sahip çıkın şimdi o kuryenizi dava edicem gelip atarlanip ve gidio kendini cumhur başkanı zanediyo galiba şimdilik bu kadar

Harun Cevizli
Harun Cevizli 2 yıl önce

Dönerin içinden kemik çıktı paraya yazık ilk ve son siparişim oldu

çisem kolay
çisem kolay 2 yıl önce

Leziz, efsane tadını yiiyen unutamaz. Tertemiz bir işletme.

Yusuf Demirsu
Yusuf Demirsu 2 yıl önce

Harika bir lezzeti var herkese tavsiye ederim lezzeti ve fiyatı orantılı ????

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.