Bayrampaşa
Uygun fiyata güvenilir çok teşekkür ederim Herkese öneririm.
2 ay önce lastik tamirini başka yerde 200 liraya yaptırdım. Burada 400 lira ödedim. Baştan fiyat sormadığım için pişman oldum. Böyle lastikçilere kazıklanmayın. Tavsiye etmiyorum.
Parasını sevmeyen varsa, parayıda boşverin arabasını sevmeyen varsa buyursun gitsin, bu kadar diyorum
Güzel işçilik gayet memnun kaldık emeğinize sağlık
Kaliteli işçilik işinin eri çok yardımcı oldu
Profosyonel bi usta 4lastiğimi 15 dk söktü taktı çok teşekkür ediyorum varol enes baba senin sesin biraz gür çıktığı için sağındaki solundaki komşuların burda yazıp çizmişler iş yapıyorsun dıye Allah bilo rızkı allah verıo sabahın 7sinde açıon sıra var maşşalah annenle beraber iyi yürütüonuz dükkanı BayramPaşalılarla uğraşmak zor Allah kolaylık versin baban olaydı levye ile kovalardı rahmetli ey gidi.
Uzaktanda olsa çok yardımcı oldu
09.08.2024 tarihinde lastik yama yaptırmak için babam gitmişti 15 dk sonra beni arayıp para getir 0 lastik alicam dedi gittiğimde aracın başına 0 lastik diye 2015 tarihli istetme lastik takmış dükkandan ayrılmadan lastiği iade edip kendi lastiğimi taktırdım 200 TL de para kesti 2000 TL vermiş babam 1800 zorla geri aldık dolandırıp 2015 lastik takmış Allaha havale ediyorum.
Bugün aracım için lastik taktırmaya gittim 2022 üretim yılı olan 4 takim lastik için anlaştık yanımda çocuklarım olduğu için aracı bırakıp 2 dükkan yandaki pastanede onların karnını doyurayim dedim 20dk sonra geldigimde aracim yerinde yoktu oradaki bayan lastikleri test etmeye gitti dedi 3 kez aramanıza rağmen yarım saat sonra geldi araci alıp çıktım 1 km ilerde durup lastikleri kontrol ettim 2015 model resimleri ile alakası olmayan lastikleri takmış bu resmen dolandırıcılık sahtekarlık hemen geri gittim lastikleri iade ettim birdaha kapısının önünden gecmem bu mübarek gunlerde bile 3 kuruş fazla kazanacağım diye insan kandırmak ticaret ahlaksizligidir...
| 0530 479 49 52 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 3.7 / (56 yorum) |