AÇIK Lastikçi 7/24 Oto Çıkma Lastik YOL SERVİS VE YARDIM

AÇIK Lastikçi 7/24 Oto Çıkma Lastik YOL SERVİS VE YARDIM

Bayrampaşa

Yorumlar
Murat Dede
Murat Dede 3 ay önce

Uygun fiyata güvenilir çok teşekkür ederim Herkese öneririm.

nuri genç
nuri genç 3 ay önce

2 ay önce lastik tamirini başka yerde 200 liraya yaptırdım. Burada 400 lira ödedim. Baştan fiyat sormadığım için pişman oldum. Böyle lastikçilere kazıklanmayın. Tavsiye etmiyorum.

Seçkin Demir
Seçkin Demir 5 ay önce
Osman Kılıç
Osman Kılıç 6 ay önce

Parasını sevmeyen varsa, parayıda boşverin arabasını sevmeyen varsa buyursun gitsin, bu kadar diyorum

Oğuzhan Terdi
Oğuzhan Terdi 11 ay önce

Güzel işçilik gayet memnun kaldık emeğinize sağlık

Tuncay Sağır
Tuncay Sağır 11 ay önce

Kaliteli işçilik işinin eri çok yardımcı oldu

Ömer faruk Çimen
Ömer faruk Çimen 11 ay önce

Profosyonel bi usta 4lastiğimi 15 dk söktü taktı çok teşekkür ediyorum varol enes baba senin sesin biraz gür çıktığı için sağındaki solundaki komşuların burda yazıp çizmişler iş yapıyorsun dıye Allah bilo rızkı allah verıo sabahın 7sinde açıon sıra var maşşalah annenle beraber iyi yürütüonuz dükkanı BayramPaşalılarla uğraşmak zor Allah kolaylık versin baban olaydı levye ile kovalardı rahmetli ey gidi.

R K.
R K. bir yıl önce

Uzaktanda olsa çok yardımcı oldu

E. B
E. B bir yıl önce

09.08.2024 tarihinde lastik yama yaptırmak için babam gitmişti 15 dk sonra beni arayıp para getir 0 lastik alicam dedi gittiğimde aracın başına 0 lastik diye 2015 tarihli istetme lastik takmış dükkandan ayrılmadan lastiği iade edip kendi lastiğimi taktırdım 200 TL de para kesti 2000 TL vermiş babam 1800 zorla geri aldık dolandırıp 2015 lastik takmış Allaha havale ediyorum.

Sezai Bolat
Sezai Bolat bir yıl önce

Bugün aracım için lastik taktırmaya gittim 2022 üretim yılı olan 4 takim lastik için anlaştık yanımda çocuklarım olduğu için aracı bırakıp 2 dükkan yandaki pastanede onların karnını doyurayim dedim 20dk sonra geldigimde aracim yerinde yoktu oradaki bayan lastikleri test etmeye gitti dedi 3 kez aramanıza rağmen yarım saat sonra geldi araci alıp çıktım 1 km ilerde durup lastikleri kontrol ettim 2015 model resimleri ile alakası olmayan lastikleri takmış bu resmen dolandırıcılık sahtekarlık hemen geri gittim lastikleri iade ettim birdaha kapısının önünden gecmem bu mübarek gunlerde bile 3 kuruş fazla kazanacağım diye insan kandırmak ticaret ahlaksizligidir...

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.