Mudanya
Lezzetli ve hızlı taze on numara
Sipariş vermeden önce yorumları okuyunca sanırsınız ki Michelin yıldızlı restoran, meğer o meşhur 'beş yıldızlı' yorumlar kötü şikayetleri aşağı itmek için kurulan bir ekip işiymiş. Ama o sahte övgüler, tabağın içinden çıkan temizlenmemiş tavuk tüylerini ve kıkırdakları maalesef görünmez kılmıyor. Tavuğu yolmadan servis ederek herhalde 'doğal yaşam' konsepti deniyorlar, tebrik ederim! Hizmetteki yaratıcılıkları ise bambaşka bir boyutta, müşteriyle dalga geçme konusunda resmen ihtisas yapmışlar. Kurye arkadaş paketi yukarı çıkarmayı kendine yük sayıp bizi aşağıya, kendi ayağına davet ediyor. Paket gelmeyince şubeyi arıyorsun, kurye aradı cevap vermedin diyor. Esnaflığı sahte yorum kasmak, dürüstlüğü ise müşteriyi yalancı çıkarmaya çalışmak sanıyorlar. Hem sağlığını hem de sinirlerini korumak isteyen bu kurgu dünyasından uzak dursun. İnsanları kandırarak işletmecilik yapılmaz, yazık. Paranızı çöpte bulmadıysanız, tüy yemekten de hoşlanmıyorsanız bu 'algı merkezi'nden uzak durun. Başarılarınızın (!) devamını dilerim.
Kalite arıyorsan academy der geçerim
Dönerleri çok lezzetli ortam çok ferah tertemizler tavsiye ederim
Çok güzel di yemekleri hizmetleri mükemmel
Çok güzel çıkın çıkın gelin
| (0224) 338 38 80 |
| Dönerci |
| 4.1 / (236 yorum) |