Abdullah Paşa Dönercisi

Abdullah Paşa Dönercisi

Ayvacık

Yorumlar
Recep
Recep bir ay önce

Sipariş verdim az daha yavaş gelse kendim döner dükkanı açıcaktım buz gibiydi kürdan yollamışsınız kürdanı ortadan kırmışsınız kullanılmıştı resmen ıslaktı bir daha asla söylemem Allah korusun almayın aldırtmayın

Tunahan Kan
Tunahan Kan 2 ay önce

Hayatımda yediğim en berbat dönerdi hatta döner bile denmez domatesli ekmek. Yarımdan büyük söyledim yarım malzemesi konulmuş ekmeğin kalanı boştu. Tavukları içine sayarak koymuşlar yerken gram tavuk tadı alamadım. Teslimat desen o daha da kötü 1 saatte geldi yemek. Öğrencileri soymak için açılmış bir mekan. Gerekirse gece açlıktan ölün yine de yemeyin.

Hakan Yıldız
Hakan Yıldız 2 ay önce

Açlıktan ölmediginiz sürece yemeyin

Kıvanç Kaya
Kıvanç Kaya 4 ay önce

Ben çok beğendim kötü yorum atanlar mideniz yoktur

Enes Ekici
Enes Ekici 5 ay önce
Özlem Sarıoğlu Aydın
Özlem Sarıoğlu Aydın 6 ay önce

Çok güzel bir dönerci ellerine sağlık

yoong1wh
yoong1wh 6 ay önce

3 tane Hatay usulü tavuk döner söyledik kişi başı 120 tl verdik fiyat uygundu doyurucu bir boyutu vardı ama içinde çok az et vardı sos fazlaydı ve tatı pek iyi değildi sanırım domates sosuydu malzeme koyarken biraz cimrilik yapmışlar.tadı pek iyi değildi

Jessie M
Jessie M 6 ay önce

Hatay usulu tavuk doner aldik 120 lira verdik tavuk tadi gelmiyordu sadece sosun tadi geliyodu hic begenmedim hizmet guzeldi hizli geldi

Ceylin Cakır
Ceylin Cakır 7 ay önce

Tek kötü tarafı dükkanın içi biraz sıcak oluyor biraz küçük bir dükkan ancak tavuk dürümleri çok güzel ayrıca fiyatlarda gayet iyi lezzet de gayet güzel dükkan küçük tek sorunu bu hizmet çok samimi gerçekten güzel bir mekan ayrıca paket servisleri de hızlı

Fidan Kılıç
Fidan Kılıç 7 ay önce

çok kötü değil evet fakat döneri çok yağlı ve etleri az pisirmisler ben beğenmedim buna vereceğiniz parayı gidin öncüde yiyin daha iyi.

nurss
nurss 7 ay önce
Sudenaz Dıkme
Sudenaz Dıkme 8 ay önce
zeyno
zeyno 8 ay önce

Yolculuk esnasında geçerken keşfettik, ailecek oturulacak bir yer.iskender kebabı gayet lezzetliydi,güler yüzlü çalışanları ile profesyonel bir esnaf.biz memnun kaldık.tavsiye ederiz.fiyatlarda gayet makul.

Aslınur Karagöz
Aslınur Karagöz 9 ay önce

Gayet iyii herkezin bir kere girip daha çıkamayacagı yerlerden biri çokta lezzelti

İbrahim Çataloğlu
İbrahim Çataloğlu bir yıl önce

Yarımçeyrek ekmek döner söyledim ama döneri görünce kendimi bir an vejeteryan hissettim içinde çok az döner vardı.

votiz 55
votiz 55 bir yıl önce
Fatih Kotan
Fatih Kotan bir yıl önce

Döner çok iyi neredeyse her gün gidiyorum Tavuk döner 70 Tl çok uygun yanından geçersiniz uğramanızı öneririm gerçekten çok iyi döner yapıyorlar

Onur Kartal
Onur Kartal bir yıl önce

Yediğimiz dürümde kıl çıktı. Siparişleri de yanlış yaptılar. Dürümde kıl çıktığını söylediğimizde de içeceklerin parasını istediler utanmadan. İşlerine saygıları yok. Bir de tehditvari konuşuyolar terbiyesizlikten başka bir şey değil uzak durun. Kendi yemeyeceginiz yiyeceği başkalarına sunmayın.

Berat Aygül
Berat Aygül bir yıl önce

Çocukluğumdan beri gelirim dedemle hala geliyorum yemekler güzel hatay dürüm yedim çok saygılılar.

ŞAHMARAN Dost
ŞAHMARAN Dost bir yıl önce
İletişim Bilgileri
(0362) 833 66 77
Dönerci
3.1 / (49 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.