Ayvacık
Sipariş verdim az daha yavaş gelse kendim döner dükkanı açıcaktım buz gibiydi kürdan yollamışsınız kürdanı ortadan kırmışsınız kullanılmıştı resmen ıslaktı bir daha asla söylemem Allah korusun almayın aldırtmayın
Hayatımda yediğim en berbat dönerdi hatta döner bile denmez domatesli ekmek. Yarımdan büyük söyledim yarım malzemesi konulmuş ekmeğin kalanı boştu. Tavukları içine sayarak koymuşlar yerken gram tavuk tadı alamadım. Teslimat desen o daha da kötü 1 saatte geldi yemek. Öğrencileri soymak için açılmış bir mekan. Gerekirse gece açlıktan ölün yine de yemeyin.
Açlıktan ölmediginiz sürece yemeyin
Ben çok beğendim kötü yorum atanlar mideniz yoktur
Çok güzel bir dönerci ellerine sağlık
3 tane Hatay usulü tavuk döner söyledik kişi başı 120 tl verdik fiyat uygundu doyurucu bir boyutu vardı ama içinde çok az et vardı sos fazlaydı ve tatı pek iyi değildi sanırım domates sosuydu malzeme koyarken biraz cimrilik yapmışlar.tadı pek iyi değildi
Hatay usulu tavuk doner aldik 120 lira verdik tavuk tadi gelmiyordu sadece sosun tadi geliyodu hic begenmedim hizmet guzeldi hizli geldi
Tek kötü tarafı dükkanın içi biraz sıcak oluyor biraz küçük bir dükkan ancak tavuk dürümleri çok güzel ayrıca fiyatlarda gayet iyi lezzet de gayet güzel dükkan küçük tek sorunu bu hizmet çok samimi gerçekten güzel bir mekan ayrıca paket servisleri de hızlı
çok kötü değil evet fakat döneri çok yağlı ve etleri az pisirmisler ben beğenmedim buna vereceğiniz parayı gidin öncüde yiyin daha iyi.
Yolculuk esnasında geçerken keşfettik, ailecek oturulacak bir yer.iskender kebabı gayet lezzetliydi,güler yüzlü çalışanları ile profesyonel bir esnaf.biz memnun kaldık.tavsiye ederiz.fiyatlarda gayet makul.
Gayet iyii herkezin bir kere girip daha çıkamayacagı yerlerden biri çokta lezzelti
Yarımçeyrek ekmek döner söyledim ama döneri görünce kendimi bir an vejeteryan hissettim içinde çok az döner vardı.
Döner çok iyi neredeyse her gün gidiyorum Tavuk döner 70 Tl çok uygun yanından geçersiniz uğramanızı öneririm gerçekten çok iyi döner yapıyorlar
Yediğimiz dürümde kıl çıktı. Siparişleri de yanlış yaptılar. Dürümde kıl çıktığını söylediğimizde de içeceklerin parasını istediler utanmadan. İşlerine saygıları yok. Bir de tehditvari konuşuyolar terbiyesizlikten başka bir şey değil uzak durun. Kendi yemeyeceginiz yiyeceği başkalarına sunmayın.
Çocukluğumdan beri gelirim dedemle hala geliyorum yemekler güzel hatay dürüm yedim çok saygılılar.
| (0362) 833 66 77 |
| Dönerci |
| 3.1 / (49 yorum) |