Samandağ
20 yıldır hayatımda bundan daha güzel bir döner yemedim...
sakin temiz bir atmosferi var ,calisanlar güler yüzlü çok güzel ilgileniyorlar,fiyatlar uygun ,yiyecekler sıcak lezzetli geliyor kesinlikle tavsiyemdirr
Tadı çok kötüydü bildiğiniz salçalı ekmekle tavuk yanındada pilav koymuşlar iskender yememize rağmen
Eşsiz lezzet.. Kaliteli hizmet Abdo döner tesekkurler..
Tavuk dönerini denemek istedim salçayı fazla kacirmislar . Et dönerde bir şekilde yeniyor da tavuk öyle olmamaliydi. Arızalı lavabo bana ne kadar da hijyenik bir ortamda yemek yediğimi sorgulatti. Güler yüzlü çalışanlar hepsinin emeğine sağlık ama bazen markalaşmak adına bazı şeylerden ödün vermeli.
Tavuk döner özelinde Samandagin en iyisi incecik ekmek baharatli tavuk ve sarimsakli Mayonez boyle devam aman bozmayin
| 0505 656 31 31 |
| Dönerci |
| 4.0 / (25 yorum) |