Kartal
Herşey için teşekkürler piyasada uygununa satan adamlar ilgi alaka güzeldi işlemler uzun sürdü ufak tefek şeyler hariç memnun kaldık tavsiye ederim. Jant uygulaması/Kaliper boyama uygulandı.
Ömer beylere yardımcı oldukları için çok teşekkür ederim
Güzel esnaf
15.000 TL’ye aldığım janttı 20 gün sonra değiştirmek istediğimde 5000 TL’ye alırım dediler
Bu arkadaşlar kendilerini esnaf zannediyorlarsa vah vah.Küfür ağızlarında yuva yapmış.O pis üslubu kullanarak ,sürekli küfür ederek başlarına bela almaları muhtemeldir.Müşteri velinimettir.Saygı,edep!
Mücahit ustaya gösterdiği hizmetten dolayı teşekkür ederim herkese tavsiye ederim
Hizmetlerinden çok memnun kaldım çok kaliteli bir yer
ARKADAŞLAR BÜTÜN MANEVİ VARLIKLARIMIN ÜZERİNE YEMİN EDERİM BURDAN JANT ALACAĞIMA ARABAYA BİNMEM DAHA İYİ KÜFÜRLERİ PATAVATSIZLIKLARI VERDİĞÜ MALIN ARKASINDA DURMAYIŞI KESİNLİKLE GİDİN BAŞKA YERDEN ALIN HATTA GEREKİRSE ARABAYA BİNMEYİN AMA BENDEN SİZE TAVSİYE BU İNSANLAR İLE TİCARET YAPILMAZ MAL ALINMAZ
Kurumsallıktan çok uzak. Şahsıma değil ama ağzından hiç küfür eksik olmayan çalışanlar var. Ofislerine sigara dumanından girilmiyor. Asla tavsiye etmem asla bidaha gitmem
| 0536 953 73 33 |
| ayilmazlar.com |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.2 / (102 yorum) |