Körfez
Eskiden daha iyidi. Erkek usta gidince bozdu.
Eti güzel, hizmet güzel. Ben ailecek gidiyorum ve çok memnunum.
Küçük temiz güler yüzlü hizmet, lezzeti de yerinde
Very very bad and expansive, they also made us pay 150 tl for a small portion of potatoes !!
Bazıları pişmemiş bazıları pişmiş saç çıktı soslamışlar bozuk Ek yorum 24.08.2025 18:00 İyi günler. Oğlum sizden aldığı dönerden memnun kalmayınca yorum yazmış. Siz de bunun üzerine kliniğime gelmemiş olmanıza rağmen bana olumsuz yorum yazıyorsunuz. 2 kişiye daha olumsuz yorum yazdırdınız.
Ellerinize sağlık lezzetli idi severek beğenerek yedlk artık favori mekanım sizsiniz yorumlarda kötüleme yapmışlar böyle devam edin lütfen cekemeyenler çok sizi????????
Çok yerde yedim bu kadar lezzetlisini görmedim temiz mekan çalışanları çok kibar tek kelime mükemmel ötesi teşekkür ediyorum
Abi lezzet namına hiçbir sey yoktu. Zurna yedim. Sos desen tat vermiyo doldurmuşlar içine. Patates donuk patates lezzet yok. Tavukları kalın dogruyorlar. Küçük tabak patates ayran zurna dürüme 290 tl para verdik. Asla yemeyin derim. Pişman oldum
Dönerler kuşbaşı gibi doğranmış çok kötü pişmemişti. Hatay dürümle alakası yoktu. Lezzet sıfır. Patates ot gibiydi. Aşırı pahalı.
| 0536 977 08 41 |
| Dönerci |
| 4.1 / (199 yorum) |