Antakya
Bu yorumu ( Sanayi Şubesi İçin Yapıyorum Umarım Yorumu Kale alıp bi kontrol edersiniz Öncelikle masaya gelen dönerin koyulfuğu tepsi leş gibi aytiyeten ketçap mayonez kapları dışları kirli masalarda ıslak mendil yok büyük bir hijyen eksikliği var onun yanı sıra dönerdeki gramajı beyan eden bir pvc fiyatlı menü kapıda konulması gereken iyi çalışmalar
Yemeği iyidi mekan büyük
Döneri biraz kuru gibi geldi. Onun dışında nezih,temiz ve uygun fiyatı olan bir dönerci. Tavsiye ederim.
| 0534 658 20 01 |
| Dönerci |
| 3.9 / (204 yorum) |