Urla
Güzel bir plaj.güzel anılarım var.deniz ayakkabısı veya terlikle girmenizi öneririm.rüzgarsız bir güne denk gelmenizi umarım.
Çocukluğumun geçtiği yer , ama haftasonları çok fazla insan geliyor ve sesten gürültüden rahatsizlik veriyorlar. Gelmeyin huzurumuzu bozmayın
Sessiz sakin
Burayı ailece seviyoruz hafta sonu hariç.
Denizi çok güzel derin soğuk ve sakin
| Konut Projeleri |
| 4.5 / (102 yorum) |