Avcılar
Akşam yemeği için arkadaslarımla önünden geçerken şans vermek istedik ve çok memnun kaldık teşekkür ederiz
Yediğim en lezzetli dönerdi. Elinize sağlık
Yeni nesil sos tadindan dönerin tadının alınmadığı donerlere inat çok lezzetli bir dönerdi tam porsiyon yememe rağmen tadı damağımda kaldı en yakın zamanda tekrar gidecegim. Kuru ve yanık diyenlere de gerçekten şaşırdım.
Çok lezzetli bir döner cidden tavsiye ederim. Hizmet ve lezzet çok başarılı. Kötü yorumlara kanmayın. Tavsiye ederim
Yedigim en lezzetli donerdi. Çalışanlar cok guleryuzlu ve etler asiri tazeydi emegjnize saglik
The prices, the advertising, and what's actually offered don't match the quality and price of what they advertise. I didn't like it at all. Their "buy one get one free" offer on döner kebabs only gives you 50 grams of meat. So don't be fooled by the advertising.
yarın açmasanızda olur öyle bi dönerdi.
çalışanlar çok güler yüzlü ve gerçekten hijyen li bir ortam normal de ben sevmem çok lezzetli herkese tavsiye ederim
Uzun zamandır yediğim en iyi dönerdi çok lezletliydi ☺️
35 yaşındayım, yemin ederim hayatımda yediğim en kötü döner burda, içinde hiçmi ketçap mayonez olmaz, hiçmi sos olmaz, dürüm söyledim sadece içinde döner vardı başka hiç birşey yoktu
| (0212) 590 03 58 |
| Dönerci |
| 2.9 / (57 yorum) |