Gölbaşı
Temiz,lezzetli,ilgili ve guleryuzlu personeli ile bedenimizi aldı.odun ateşinde döner olması dolayısıyla yol uzeri Google yorumlara bakarak gittik ve beğendik..elinize saglik..
Müthiş bir lezzet.
Çok güzel bir ortam ilgili güler yüzlü döner yatık pişiyor tadı nefis . Çalışan emekçi arkadaşlara teşekkürler özellikle garson abimize , hayırlı isler olsun tavsiye ederim
1 yıldızı tavuk markası için vermedim et döner harika fiyatıda gayet iyi sayılır
Enteresan bir pişirme teknikleri var. Cağ gibi yatık pişiriyorlar. Lezzetleri çok iyi. Hele orada takım elbiseli bir garson var. İşinin Ehl-i işini ciddiye alan harika bir adam. Kısacası gayet iyi yer
Sipariş verdiğim birkaç sefer oldu ve gelen siparişi çok da beğenmedim. Ama gidip orada yediğim her seferinde de memnun kaldım. Yani yerinde yemek daha iyi olabilir
Tavuk döner yemiştim odun ateşinde oldugu gerçekten belli oluyor tavsiye ederim
| (0312) 485 10 06 |
| Dönerci |
| 4.5 / (216 yorum) |