Didim
Sakın olaki yolunuz yanlışlıkla bile düşmesin bu rezalet yere. Saygı edep uslup hiçbirşey yok. Yaptıkları işten bir gram anlamayan insanlar. REZAAALET
Şehrin göbeğine bile servis getirmeyen bir işletme sipariş verirken buna dikkat etmenizi söyleyebilirim sadece .
4tavuk durum iki ıslak mendil bir poşette ikitektane biber turşu 230 tl teşekkürler resmen fırsatçılık
Döneri çok yağlı ve eti sınırlı tavsiye etmem mi
doner yemek icin yani 1.30 saat bekledik keske getirmeselrdi yani
Döneri güzel bir mekan.
Tavsiye etmiyorum.
Hizmet Seven, dini Seven, temiz insanlar burda çalisir
| (0256) 811 81 06 |
| Dönerci |
| 3.9 / (78 yorum) |