Kahta
Çok güzel ve lezzetli bir döner yedik ustanın ellerine sağlık
Yediğim en lezzetli ve sıcak döner, kuryelerede emeği geçen herkese de sonsuz teşekkürler
Mekan buz gibi iskenderi buz gibi iskenderle alakası yok şu çok iyi diye paylaşan arkadaşlar dürüst degiller
Buradaki yorumlara aldanmayın şu ana kadar Kahtada yediğim en kötü döner. İki defa yemiştim farklı zamanlarda ikisinde de midem bozuldu. Buranın acil denetlenmesi lazım. Etin tadı farklı içine eklenen sosların garip bir tadı var. Kahta belediyesi burayı acil mühürlemeli.
Personeli hizmeti ürünleri ile kahtada kaliteli tavuk ve et doneri yiye bilecegiz tek yer
Yorumları okuyarak adıyamandan geldim ama lezzeti 5 para etmez. Tavuk tadı ekşi iğrençti. Bir daha asla yemem bursan döner.
81 ilin en iyisi????????
Tek kelimeyle şahane, lezzetli, doyurucu bir döner üç döner kadar. Bir daha asla başka bir yerde döner yemem. Emeğinize, yüreğinize sağlık
Okadar yerde döner yedim. Öz dönerin yanında diğerleri halt etmiş. Yemin ederim şimdiye kadar yediğim en güzel döner. Herşeyi bol. Koydukları tavukla başka yerde 3 döner yapıyorlar. Fiyat olarakta çok uygun. Elinize emeginize sağlık
| 0539 292 59 02 |
| Dönerci |
| 4.5 / (31 yorum) |